Tīmekļa vietni, kas darbojas www.thomas-it.lv, vada Paweł Marczyński, vadot uzņēmumu ar nosaukumu "Thomas IT Paweł Marczyński", kas atrodas Katovicē, ul. Opolska 22, kas reģistrēta Katovices mērs komercreģistrā ar numuru 90958 NIP: 634-259-40-46, REGON: 240331857, E-pasts: info@thomas-it.com, tālrunis +48 32 444 9430 , fakss +48 32 750 8641

Uzņēmuma bankas konti:

Alior Bank SA PLN 87 2490 0005 0000 4500 7168 5983

Alior Bank S.A. EURO 90 2490 0005 0000 4600 3070 4932

  1. Paweł Marczyński pārdod preces un oacute tīkla aprīkojuma, servera un oakute jomā savās opcijās un programmatūrā.
  2. Pircējs var būt fiziska persona, kas vada uzņēmumu vai juridisku personu, vai organizatoriska vienība bez juridiskas personas statusa. Mēs nepārdodam fiziskām personām, kas neveic uzņēmējdarbību.
  3. Personas dati, ko klients piegādā veikalā www.thomas-it.lv, tiek izmantoti tikai, lai: izpildītu līgumu un ja klients tam piekrīt, r & oacute, kā arī informēt viņu par veikala piedāvātajiem jaunajiem produktiem, pakalpojumiem un akcijām www .thomas-it.lv.
  4. Personas dati netiek izplatīti ar citiem uzņēmumiem mārketinga nolūkos. Uzticami personas dati tiek glabāti un nodrošināti saskaņā ar noteikumiem, kas izklāstīti piemērojamajos tiesību aktos.
  5. Visa mājas lapā www.thomas-it.lv sniegtā informācija ir adresēta saņēmējiem un potenciālajiem klientiem un nav uzskatāma par piedāvājumu likuma izpratnē un kā tāds jāuzskata tikai kā uzaicinājums slēgt līgumu.
  6. Interneta veikals pieņem pasūtījumus, kas iesniegti pa e-pastu uz info@thomas-it.lv vai pa faksu +48 32 750 8641
  7. Thomas IT dara visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka mājas lapā izvietotās cenas, apraksti un tehniskie dati ir patiesi. Tomēr mēs nevaram būt atbildīgi par nepareizu parametra specifikāciju un parametra īpašībām vai to pēkšņām izmaiņām, ko veicis ražotājs.
  8. Pasūtījumi, kas iesniegti darba dienās pēc 15.00, sestdienās, svētdienās un brīvdienās tiks izskatīta nākamā darba diena.
  9. Par e-pasta statusu tiks informēti darba devēji ar e-pasta kastīti.
  10. 24 stundu laikā no pasūtījuma iesniegšanas brīža Pasūtītājam tiks sniegta pārdevēja sniegtā informācija par izpildāmā rīkojuma pieņemšanu. Iepriekšminētajā informācijā pārdevējs norāda visus būtiskos pirkuma elementus, jo īpaši attiecībā uz precēm, cenu un piegādes veidu un izmaksām. Klienta pa e-pastu nosūtītās informācijas apstiprināšana ir līdzvērtīga pirkuma / pārdošanas līguma noslēgšanai un abām darījuma pusēm ir saistoša.
  11. Līguma iesniegšana nav r & oacute, tas nozīmē tā pieņemšanu. Īpaši pamatotos gadījumos pārdevējs patur tiesības nepieņemt rīkojumu par izpildi (piemēram, krājumu trūkums noliktavā). Pircējs tiks informēts 24 stundu laikā no pasūtījuma iesniegšanas dienas par to, ka nav iespējams izpildīt līgumu.
  12. Interneta veikalā www.thomas-it.lv iegādātās preces tiek piegādātas ar kurjeru kompāniju starpniecību: UPS vai Raben.
  13. Pārdevējs pieļauj iespēju saņemt personisku preču saņemšanu pēc iepriekšējas detaļas un pārdošanas nodaļas pieņemšanas.
  14. Sūtījuma saņemšanas brīdī tiek veikts pirkuma pabeigšanas laiks: preču ievākšana, maksāšanas veids, pārdošanas dokumenta izsniegšana, iepakojuma iepakošana un piegādes laiks atkarībā no izvēlētās piegādes metodes.
  15. Maksājumu par precēm var veikt klients šādā veidā & b;
    • Veicot bankas pārskaitījumu, pamatojoties uz tirdzniecības sistēmas izsniegto rēķinu
    • Ar bankas pārskaitījumu, pamatojoties uz atlikto maksājumu periodu 7, 14 vai 30 dienas. Pieejams tikai pārbaudītiem klientiem.
    Pircējam tiek iekasētas šādas piegādes izmaksas:
    • Vietējie sūtījumi līdz 31,5 kg PLN 23 bruto
    • Citas transporta izmaksas tiek noteiktas individuāli
  16. Pēc pakas saņemšanas klientam rūpīgi jāpārbauda iepakojums un aprīkojums un jāinformē pārdevējs par visiem trūkumiem. Ja vienums bija brīdī, kad tas tika paņemts, tam vajadzētu būt bojātam kurjera klātbūtnē uzrakstiet protokolu un pasta sūtījumus un nosūtiet bojātās preces pa kurjeru uz: Plac Wolności 11, 40-078 Katowice, uz Thomas IT rēķina vai nesaņemot sūtījumu.
  17. Ja prece, kas iegādāta pa pastu, satur defektus, paku atgriešanas izmaksas sedz Paweł Marczyński. Paziņoto defektu pārbauda dienests, kas noteiks, vai vaina nav klienta vaina. Paweł Marczyński sūdzības izskata ne ātrāk kā 14 darba dienu laikā pēc to saņemšanas.
  18. Iekārtā jābūt oriģinālajam iepakojumam, kas nodrošina drošu transportēšanu uz speciālistu dienestu. Ir iespējams izmantot rezerves iepakojumu, bet tas garantē atbilstošu aizsardzību transportēšanas laikā.
  19. Reklāmas precēm jābūt pilnīgām, jo ​​īpaši ar piederumiem, kas ietekmē iekārtas funkcionalitāti vai kas var būt viens no preču nepareizas darbības cēloņiem.
  20. Bojātajam produktam jāpievieno sīki izstrādāts bojājumu un / vai defektu apraksts kopā ar apstākļiem, kādos bojājums noticis. Sūdzības paziņojumā pircējam jānorāda sūdzības un reklāmas veids (ti, sakarā ar garantiju vai garantiju par defektiem - preču neatbilstība līgumam).
  21. Uzņēmējs nosūta iekārtu uz sava rēķina; pēc remonta iekārtas tiks nosūtītas uz pārdevēja rēķina.
  22. Ja pakalpojumam piegādātā iekārta izrādās efektīva un uzņēmums nav konstatējis defektu, pārdevējs iekasēs no pircēja maksu par diagnostikas un piegādes izmaksām.
  23. Līguma iesniegšana ir r & oacute, šo noteikumu pieņemšana.
  24. Uzņēmums, kas darbojas veikalā, nav atbildīgs par jebkādiem pārtraukumiem interneta veikala lietošanā, kas rodas tehnisku iemeslu dēļ (apkope, pārbaude, iekārtu nomaiņa utt.) Vai citiem iemesliem, kas nav atkarīgi no tā.
  25. Šie noteikumi stājas spēkā dienā, kad tie ievietoti interneta veikalā tīmekļa vietnē www.thomas-it.lv un ir derīgi nenoteiktu laiku.
  26. Veikala operators patur tiesības mainīt šos noteikumus.