Kā iesniegt pasūtījumu?

Pasūtījums tiek veikts uz klienta iesniegtā piedāvājuma pieprasījuma pamata. Saņemot piedāvājumu, klients var iesniegt pasūtījumu rakstveidā uz e-pasta adresi: info@thomas-it.lv. Pasūtījumā jānorāda piedāvājuma atsauces numurs.

Kāda ir piedāvāto produktu pieejamība?

Lai pārbaudītu produkta pieejamību, katru reizi jāsazinās ar tirdzniecības nodaļu pa telefonu, e-pastu vai ar “Pievienot piedāvājuma pieprasījumam” funkcijas palīdzību, kas pieejama mājaslapā. Mūsu darbinieki atbildēs uz Jūsu pieprasījumu visīsākajā iespējamā laikā un sagatavos piedāvājumu.

Kādas piegādes metodes ir pieejamas?

Piedāvājam divas piegādes metodes: nosūtīšana ar kurjerpastu vai personīga saņemšana.

Piegāde ar kurjerpastu

Visi sūtījumi tiek nosūtīti ar kurjeru pakalpojumu uzņēmuma DPD starpniecību. Šādā tīmekļa vietnē var pārbaudīt paredzētu sūtījuma piegādes termiņu. Zinot pavadzīmes vai atsauces numuru, Jūs varat ātri pārbaudīt, kur atrodas Jūsu sūtījums.

Personīga saņemšana

Iepirktas ierīces ir iespējams saņemt personīgi:

  • iepriekš sarunājot laiku pa telefonu ar darbinieku, kas atbild par šo pasūtījumu;
  • darba laikā (9:00–17:00) mūsu birojā: ul. Sowińskiego 4, Katovicē, Polijā.

Pašlaik mums nav citu preču saņemšanas vietu.

Kādas apmaksas metodes ir pieejamas?

Mēs piedāvājam šādās apmaksas metodes:

  • pārskaitījumu;
  • atlikto maksājumu (komerckredītu).

Nav iespējams samaksāt par nosūtītajām precēm saņemšanas brīdi.